مبل راحتی ال روستیک (خانگی و اداری) بدون میز و عسلی

menuordersearch
famn.ir
مبل راحتی ال روستیک (خانگی و اداری) بدون میز و عسلی
/uploadfile/file_portal/site_9270_web/file_portal_end/shop/انبار/3D/1.jpg
مبل راحتی ال رستیک
مبل راحتی ال رستیک
پارچه ها
پارچه مبلی مایا
پارچه مبلی چوپر
پارچه مبلی مسکو
...

مبل راحتی ال روستیک (خانگی و اداری) بدون میز و عسلی

(0)
(0)

مبل راحتی ال رستیک (3+2+کنج+صوفا)

رنگ و مدل کالا
مبل راحتی ال رستیک (3+2+کنج+صوفا)
تعداد
+
_
عدد موجود
35,400,000 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

قیمت سایت، قیمت ست کامل بدون پارچه و بدون میز و عسلی است. 24 متر پارچه نیاز دارد، قیمت پارچه از ۱۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان کاناپه سه نفره : 8,600,000 تومان کاناپه دو نفره : 6,600,000 تومان کاناپه کنج : 5,100,000 تومان کاناپه صوفا : 3,200,000 تومان

سوالی دارید؟

فرآیند فروش مبل از ‌‌‌کارخانه به خانه:
۱. ارسال پیام یا تماس به شماره 09125877451 برای هماهنگی حضور شما در کارخانه؛
۲. تنظیم قرارداد مکتوب و پیش پرداخت ۵۰ درصد مبلغ سفارش؛
۳. تولید سفارش: حدود یک ماه؛
۴. تحویل و پرداخت ۵۰ درصد مابقی مبلغ سفارش.

پشتیبانی آنلاین

مشخصات مبل راحتی ال رستیک

تعداد نشیمن 8 نفر
ترکیب مبل2+3+کنج+صوفا
فریم یا کلاف و پایه ها چوب توسکا، راش و صنوبر
نوع و رنگ پارچه این مبل با یکی از پارچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مسکو یا مایا یا چوپر به شرح تصاویر و ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مندرج در سایت به انتخاب و سلیقه مشتری تولید می‌شود.

مراحل تولید مبلمان

1. نجاری و ساخت فریم یا کلاف مبل با چوب راش، توسکا و صنوبر

2. سمباده زنی و رنگ کاری

3. برش پارچه، خیاطی و رویه کوبی شامل: تسمه کشی، فنر کشی، قرار گرفتن اسفنج برروی کلاف مبل، پارچه کشیدن و تنظیم آن بر روی مبل.

 

فریم یا کلاف مبل

اسکلت چوبی مبل که سایر اجزا مانند اسنفج، فوم، فنرها و رویه کوبی مبل روی آن نصب می‌شوند را کلاف مبل گویند. برای استحکام و طول عمر یک مبل از کلاف مبل با کیفیت باید استفاده شود.

در تولید این مبل از چوب درخت راش و توسکا استفاده می‌شود:

چوب درخت راش:

از چوب‌های نیمه سنگین و مقاوم و سخت است، به دلیل سختی نسبتاً زیاد، حشرات و قارچ‌ها نمی‌توانند به چوب راش آسیب برسانند و این از مزایای راش است. مبلمان ساخته شده با چوب راش بسیار سنگین‌تر از موارد مشابه است.

چوب درخت توسکا:

از چوب‌های نیمه سنگین تا سبک، نرم، خوش‌کار و قابل تورق تخته چند لایه ای محسوب می‌شود. رنگ کرم مایل به قرمز دارد. در مجاورت آب مقاومت خود را حفظ می‌کند و رطوبت را به خوبی تحمل می‌کند. از لحاظ رنگ‌پذیری، شکاف‌خوری و ابزارخوری و پرداخت، چوب مناسبی است.

چوب درخت صنوبر:

از چوب‌های سبک و نرم، مایل به زرد و گاهی به رنگ سفید تا قرمز است و در معرض نور تیره می‌شود. از نظر مقاومت نسبتا از استحکام و خاصیت ارتجاعی خوبی برخوردار است. منقبض شدن در این چوب متداول نیست و وقتی خشک می‌شود، پایدار می‌ماند. دوام طبیعی آن با استفاده از یک پوشش محافظ رنگ قابل جبران است.

چوب صنوبر را می‌توان با تمام ابزارها و ماشین آلات مورد استفاده قرار داد. مته‌کاری، سنباده‌کشی، برش یا لایه‌برداری، تقسیم یا خرد‌کردن این چوب آسان است. اتصالات را می‌توان به طور یکسان با استفاده از میخ‌ها، پیچ‌ها یا چسب با این چوب ایجاد کرد.

چوب صنوبر رنگ‌پذیری و چکش‌خوری بسیار خوبی دارد و به خاطر انعطاف‌پذیری زیاد، یکی از راحت‌ترین چوب‌ها برای نجاران است و در مبلمان‌سازی، دکوراسیون، کابینت‌سازی و ... از آن به فراوانی بهره می‌برند.

 

نوع پارچه

این مبل با یکی از پارچه های مسکو یا مایا یا چوپر به شرح تصاویر در سایت و ویژگی‌های زیر به انتخاب و سلیقه مشتری تولید می‌شود:

پارچه مسکو:

از با کیفیت ترین مواد اولیه و از جنس پلی استر علاوه بر داشتن تمام ویژگی های مثبت پارچه مبلی نایلونی، مقاومت قابل توجهی در برابر نور مستقیم دارد. این پارچه نوعی مخمل براق که به چرم پارچه‌ای نیز مشهور است. نرمی و لطافت بسیار زیاد این پارچه در حین نشستن سبب ایجاد احساس راحتی و آرامش بسیار زیاد در فرد می‌شود و در هنگام نشستن تعریق نمی‌کنید. تنوع رنگ، ظاهری زیبا، ثبات و ماندگاری مقاومت در رنگ، بافت و سایش و ثبات ابعادی بعد از شستشو، نرم و لطیف، چروک ناپذیری آن، انتخابی هوشمندانه متناسب با هارمونی دکوراسیون داخلی منزل شماست.

نکات مراقبتی: حداکثر در دمای 30 درجه شستشو شود. - حداکثر با دمای 110 درجه اتوکشی شود.

 

یا پارچه مایا:

ویژگی های پارچه و چرم را به صورت هم زمان داراست. پارچه ای بسیار مقاوم و با کیفیت است تنوع رنگ، ضد لک و ضد آب بودن از دیگر دلایل محبوبیت این پارچه است؛ مایعات دراین پارچه نفوذ نمی‌کنند و از طرفی دیگر نیز می‌توان به راحتی لک های روی پارچه مایا را پاک کرد و همچنین در مقابل خراشیدگی مقاوم است. از این رو آن را به پرفروش‌ترین پارچه‌های مبلی تبدیل کرده است. این پارچه استحکام و دوام بالایی دارد و در طولانی مدت نیز زیبایی خود را حفظ می‌کند.

نکات مراقبتی: حداکثر در دمای 30 درجه شستشو شود. - حداکثر با دمای 110 درجه اتوکشی شود.

 

یا پارچه چوپر:

جنس آن جیر و مخملی است. به دلیل کیفیت بسیار زیاد مواد اولیه و تراکم بسیار بالای بافت‌ها، طول عمر زیادی دارد. ثبات، ماندگاری مقاومت در رنگ و بافت، لطافت، چروک ناپذیری از دیگر ویژگی این پارچه است. همچنین به دلیل تنوع رنگ بالایی که دارد با هارمونی دکوراسیون منزل شما تطابق پیدا می‌کند.

نکات مراقبتی: شستشو با دستمال خشک - اتوکشی مجاز نیست.

 

مراحل فروش

50 درصد مبلغ سفارش هنگام تنظیم قرارداد حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری و آنلاین از طریق درگاه پرداخت فروشگاه امن و 50 درصد هنگام تحویل سفارش

توجه 1:

از آنجایی که پارچه مبل با سلیقه مشتری تهیه، برش و مبل رویه کوبی و مخصوص سفارش مشتری تولید می‌شود، امکان فسخ قرارداد وجود ندارد پس مشتریان عزیز در انتخاب نوع و رنگ پارچه مبل دقت فرمایند.  

توجه 2:

با حذف هزینه های مغازه، حداقل 20 درصد زیر قیمت بازار، مستقیم از کارخانه خرید کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
محصولات مشابه

دفتر پشتیبانی فروشگاه امن: تهران - میدان رسالت - خیابان هنگام- خیابان اوقاف - آزادگان شمالی - کوچه شهید پاریاب - پلاک 69 - واحد 4 - کد پستی: 1688938744 - تلفن های تماس : 77243892​ 021- 09125877451 - پیام ایتا، بله، روبیکا و پست الکترونیکی: e.e.vakili59@gmail.com - v9125877451@gmail.com
آدرس کارخانه تولیدی مبل: تهران، بعد از پلیس راه جاجرود، کیلومتر 14 جاده آبعلی، منطقه صنعتی سیاسنگ، با مدیریت حسین وکیلی

ضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاحمایت از کالای ایرانیحمایت از کالای ایرانیفروش قسطیفروش قسطی
logo-samandehi
سلام. گفتگو را شروع کنید.